PR je investicija, ne strošek: Kako vam dolgoročno prinaša več strank in večjo prodajo?

Pred dnevi sem se pogovarjala s podjetnikom, ki mi je dejal:
»PR? Ah, to je nepotreben strošek. Saj se mi ne splača vlagati v nekaj, kar ne prinaša takojšnjih rezultatov.«

To je prepričanje, ki ga slišim pogosto. Veliko podjetnikov si želi hitrih rezultatov – objave v medijih, več strank, skokovitih prodajnih številk. A PR ni šprint, ampak maraton. Je strateški proces, ki dolgoročno gradi vašo prepoznavnost, ugled in posledično tudi prodajo.

Če pričakujete, da bo ena objava v medijih ali en video na družbenem omrežju čez noč spremenil vašo prodajo, vas moram razočarati. PR deluje na drugačen način – in prav zato je tako močan.

Kako PR dolgoročno vpliva na prodajo?

1. Gradite zaupanje in kredibilnost
Ljudje ne kupujejo samo izdelkov ali storitev, ampak zgodbe in vrednote. Če vas novinarji citirajo kot strokovnjaka ali če se vaše podjetje večkrat pojavi v medijih, si s tem pridobivate kredibilnost. Stranke vam bodo bolj zaupale.

2. Omogoča večjo vidnost pri pravih ljudeh
Bolj kot ste prisotni v medijih in na družbenih omrežjih, večja je verjetnost, da vas bodo opazili potencialni kupci. PR ni zgolj o tem, da ste »vidni«, ampak da ste vidni pravim ljudem – tistim, ki potrebujejo vašo storitev ali izdelek.

3. Ustvarja dolgoročne odnose s strankami in mediji
Enkratna objava v časopisu je koristna, a če z mediji gradite dolgoročne odnose in jih redno oskrbujete z zanimivimi zgodbami, se bodo večkrat vračali k vam.

4. Podpira prodajne aktivnosti
PR in prodaja gresta z roko v roki. Kakovostna prepoznavnost v medijih vam lahko pomaga pri zapiranju prodajnih poslov. Stranka, ki že večkrat sliši za vas, vas bo lažje izbrala kot nekoga, ki je popolnoma neznan.

Kako PR pravilno uporabiti za rast prodaje?

1. Redno delite svojo zgodbo
Ne čakajte, da vas novinarji sami najdejo – bodite proaktivni. Pišite bloge, delite koristne vsebine na družbenih omrežjih, pošiljajte sporočila za javnost in se povezujte z mediji.

2. Povežite PR s prodajo
Ko dosežete objavo v medijih ali sodelovanje z vplivnežem, to izkoristite v svoji prodajni strategiji. Delite objavo s svojimi strankami, vključite jo v prodajne sestanke in jo uporabite kot dokaz svoje vrednosti.

3. Bodite potrpežljivi in dosledni
Rezultati ne pridejo čez noč. A če redno vlagate v PR, se bo vaša prepoznavnost počasi večala, kar bo dolgoročno vplivalo na vašo prodajo in ugled.

PR, ki bo podpiral vašo prodajo
Z izobraževalnim programom PR za podjetnike boste pridobili vse ključne veščine za gradnjo uspešne PR strategije.

Več informacij: spela@b4b.si