Gradite svojo PR strategijo brez dragih agencij
Ste podjetnik, ki želi večjo prepoznavnost na trgu? PR za podjetnike vam bo pokazal, kako doseči svoje cilje brez visokih stroškov PR agencij!
V današnjem svetu je prepoznavnost ključnega pomena, vendar marsikateri podjetnik ne ve, kako začeti. Verjetno ste že razmišljali o najemu PR agencije, vendar so stroški lahko previsoki za mlada ali manjša podjetja. Kljub temu ni potrebe po dragi agenciji, če imate pravo znanje in orodja. »PR: Večja prepoznavnost, boljša prodaja« je izobraževalni program, ki vam bo pomagal, da postanete strokovnjak za svoj PR – brez zunanjih posrednikov!
Kaj boste pridobili z udeležbo v programu?
- Razumevanje osnove PR-ja – Spoznali boste, kako PR deluje in kaj vse vključuje, tako da boste znali načrtovati in izvajati svoje PR aktivnosti.
- Gradnja odnosov z mediji – Naučili se boste, kako vzpostaviti in obdržati stike z novinarji ter kako jih pritegniti k vaši zgodbi.
- Samostojno ustvarjanje PR strategije – Brez pomoči agencij boste lahko oblikovali učinkovite komunikacijske načrte in se osredotočili na tisto, kar vašemu podjetju najbolj koristi.
- Osvoboditev od dragih storitev – Na koncu boste sposobni izvajati PR aktivnosti, ki bodo prinesle rezultate, brez da bi se zanašali na drage zunanje strokovnjake.
Zakaj izbrati program? »PR: Večja prepoznavnost, boljša prodaja«
PR ne pomeni samo izpostavljenost v medijih, temveč tudi gradnjo dolgoročnih odnosov, ki bodo podpirali rast vašega podjetja. S tem izobraževalnim programom boste pridobili znanje in veščine, s katerimi boste povečali svojo medijsko prisotnost, izboljšali prepoznavnost blagovne znamke in povečali vpliv.
Vsebina programa:
- Osnove PR-ja: Kako deluje in zakaj je ključen za uspeh vašega podjetja
- Kaj je PR in kako se razlikuje od marketinga
- Kako PR vpliva na ugled in prodajo podjetja
- Kateri so ključni elementi dobre PR strategije
- Gradnja odnosov z mediji
- Kako izbrati prave medije in novinarje za vaše sporočilo
- Kako vzpostaviti in negovati odnose z novinarji
- Kako napisati učinkovito sporočilo za javnost, ki bo objavljeno
- Digitalni PR: Družbena omrežja in spletna prisotnost
- Kako uporabljati LinkedIn, Facebook in Instagram za večjo prepoznavnost
- Kako ustvariti vsebino, ki jo bodo mediji in stranke delili
- Kako uporabiti vplivneže (influencerje) v svoji PR strategiji
- Obvladovanje kriznih situacij v medijih in na spletu
- Kako pravilno komunicirati v kriznih trenutkih
- Kako se odzvati na negativne komentarje na družbenih omrežjih
- Primeri dobrih praks in napak pri kriznem PR-ju
- Ustvarjanje celovitega PR načrta
- Kako oblikovati PR strategijo, ki podpira poslovne cilje
- Kako določiti ključna PR sporočila in kanale komunikacije
- Praktični koraki za izvajanje PR aktivnosti brez pomoči agencij
- Praktični nasveti in orodja za samostojno izvajanje PR-ja
- Brezplačna in plačljiva orodja za spremljanje medijskih objav
- Kako meriti uspešnost PR kampanj
- Kako sestaviti PR koledar in vsebinski načrt
Ne potrebujete drage agencije, potrebujete le nekaj znanja in pravih orodij.
Pridružite se PR-u za podjetnike in obvladujte PR v svojem podjetju kot pravi strokovnjak. Na koncu boste imeli jasen načrt za izvajanje PR aktivnosti, ki bodo povečale vašo prepoznavnost in pomagale pri rasti podjetja.
Več informacij: spela@b4b.si